yoerivandenoort.reismee.nl

Nigeria!

Nou mensen, nog maar 16 dagen en dan gaan we(Lars enik)voor 3 maanden naar Nigeria...ondertussen hebben we al te horen gekregen wat we daar ongeveer gaan doen.

We komen dus in het stadje Ilesa te zitten bij een gastgezin en we gaan daar na les geven op de locale school. Lars zal zich voornamelijk bezig houden met wiskunde en ik ga me bezig houden met Engelse les. Verder zullen we daar ook gaan werken met kinderen die Aids hebben en hun ouders en voor de leraren zullen we een groep gaan opzetten. Verder is er nog niet veel duidelijk maar dat krijgen we te horen in de eerste week dat we daar zitten.

Reacties

Reacties

Kim

klinkt echt super!!!! Heel veel plezier!!!

Roland

Wow Yoeri (en Lars)
Wat gaat alles nu ineens snel, maar wat top om dit te mogen gaan ervaren. Ben benieuwd naar alle avonturen wat er gaan komen, en wens jullie veel plezier en geluk daar.

Els

Klinkt ontzettend gaaf (en spannend).
En nog maar 16 dagen, dat gaat super snel!
Heel veel plezier alvast!!! X

wouter de vries

spannend hoor, gaat al opschieten

Patrick en Katinka

Wauw wat spannend voor jullie. Wij wensen jullie heel veel plezier en we gaan je reisverhalen volgen.

Liefs patrick en Katinka

Jorie

Respect jongen!!!! Echt onwijs gaaf!!!

Lenneke

Heey Yoeri!!

Aftellen is begonnen! Vind het nog steeds super tof dat je daar heen gaat!! Je gaat zoveel zien en meemaken.. Kijk nu al uit naar je nieuwe blog!

Xxx

Sander v b

Gaaf ben benieuwd hoe je ut vind. Succes in ieder geval uit het verre den helder.
Grtz sander

bafuna bisuku kukaku

Klik klak Yoeri et Lars,

Kluk klo klekkik klak klek nungu kok klak klek binga kukku.

(vertaald)
Hallo daar Yoeri en Lars,

Ik heet jullie graag welkom in mijn vaderland Nigeria!
Ik ben blij dat jullie mij..uhh..ons land komen helpen.
Ik niet wachten op jullie geld...uhm.. ik bedoel hulp!

Ik word nog rijk door jullie ..uhm ..ja van geluk dan he!

Ik zal jullie snel beroven..uhm ..ontvangen!

Groetjes,

B.B. Kukaku

Marcel en Diana

Ontzettend leuk om te lezen, hoe jullie Afrika ervaren. Voor mij was het absoluut een cultuurschock en Marcel vergeet zijn tijd in Zuid-Afrika nooit meer.

Suc6

Wouter

Gelukkig ik heb KPN/Hi dus geen probleem!! veel plezier daar. gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active