yoerivandenoort.reismee.nl

Ready, Set, Go

Laatste paar weken zijn behoorlijk hektisch geweest vooral met het afscheid nemen van vrienden en kennissen en de laatste puntjes op de I te zetten. Zo heb ik donderdag ein-de-lijk het visum kunnen op halen en mag ik eindelijk het land in.

Enige wat nu nog resteerd is het inpakken van mijn tas en dan is het aftellen tot maandag half 2 want dan stijgt het vliegtuig op. we vliegen dan in 1x door naar Lagos en zullen daar rond 7 uur landen en omdat het daar te laat is om nog naar ibadan te rijden moeten we hier 1 nachtje blijven. Volgende ochtend zullen we dan naar een hostel worden gebracht in ibadan om daar vervolgens 1 week introductie te krijgen. En als die is afgelopen gaan we naar ons gastgezin in Ilesa, waar het echte avontuur zal gaan beginnen.

Voor de mensen die automatich een mailtje willen krijgen als ik nieuws hierop gooi zoals foto's of een verhaal kan je rechts onderin je e-mail adress achter laten en dan krijg je elke keer een email als er wat nieuws op staat.

Denk dat het volgende verhaal pas over paar dagen zal zijn... in ieder geval tot dan!

Reacties

Reacties

Ans Ligtvoet

He Yoeri, Wat ga je een groot avontuur aan! Veel plezier en ik ga het zeker allemaal volgen! X Ans

Natasja

Superstoer hoor !! Ben eigenlijk wel een klein beetje jaloers op je.... Heel veel plezier daar en ondanks dat het waarschijnlijk toch wel heel veel werken zal worden, ENJOY !!! Gr Natasja

Anoeska Vermeulen

Ik ken je wel niet zo goed maar heeeeeel veel plezier daar! Lijkt me helemaal geweldig om zoiets te doen...

Roland Mulder

Gasten, nogmaals vanuit hier veel succes gewenst en veel plezier.
Yoeri ik zal goed voor je playstation 3 zorgen.
Kijk nu al uit naar je volgende verslag.

anita vd noort (mama)

Je rugtas is gepakt,gewogen, nu nog een nachtje lekker slapen in je waterbed en dan . . . op naar schiphol. Goede reis!!!

wouter & nicole

Zo de kop is eraf (veilig geland), op naar het volgende avontuur. Succes!

Ina en Jan

Yoeri veel plezier daar en we lezen graag je reisverslag.

riet p

Ha die yoeri ,nou eindelijk ben je er.
nou dat is een leuk begin al die verhalen geniet ervan en Ben en Ik kijken met spanning uit naar de volgende dagen en avonturen .
Lars kennen wij niet maar ook voor hem de groetjes en voor jou uiteraard ook

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active